وضعیت هوای کرمان، طی امروز 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز، جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر در کرمان پیش بینی می‌شود.

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تاکمی ابری است، گفت: برای امروز، جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر در سطح استان کرمان پیش بینی می‌شود. 

وی افزود: از فردا تا اواسط هفته آینده، ناپایداری‌های جوی در استان کرمان به صورت افزایش ابر، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندباد‌های لحظه‌ای، رگبار پراکنده باران در مناطق مرکزی و جنوب غربی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آبگرفتگی معابر به صورت نقطه‌ای، جاری شدن روان آب‌ها دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: عمده بارش‌ها برای هفته آینده در سطح استان است.

راستی بیان داشت: همچنین برای روز‌های پنج شنبه و جمعه، وزش باد شدید در مناطق شمال غربی، شمال و شرق را داریم که این پدیده باعث کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و غلظت غبار می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار